بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


هافبک‌ها ومهاجمان دقت می‌کردند گل دوم را می‌زدیم

http://axgig.com/images/21243913232752862526.jpg

امیر قلعه‌نویی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از دیدار مقابل تراکتورسازی عنوان کرد:
اگر هافبک‌ها و مهاجمان ما دقت می‌کردند می‌توانستیم گل دوم را بزنیم. در  5 دقیقه آخر بازی بازیکنان غیرت کردند و اگر حامد لک آن دو توپ را نمی‌گرفت می‌توانستیم به گل برتری برسیم. ما برنامه داشتیم تا برای تراکتورسازی تله‌گذاری کنیم. اگر خط هافبک ما باهوش‌تر بود می‌توانستیم به گل دوم برسیم. درتله‌ گذاشتن خوب بودیم اما از موقعیت‌هایمان استفاده نمی‌کردیم.
وی در مورد اینکه استقلال در جناح راست مشکل دارد، تأکید کرد: صددرصد با این مسئله موافقم، بعد از زدن گل یک مهاجم خود را در سمت چپ تیمی خودمان و جناح راست تراکتورسازی مستقر کردیم و فشار کمتر شد. قبول دارم باید در جناح راست یکی دو بازیکن بگیریم، متأسفانه امروز قاضی را هم نداشتیم. ما به دفاع راست و دو هافبک بازی‌ساز نیاز داریم تا بتوانیم تیم را تقویت کنیم.

بزرگترین پیروزی:
این امتیازاتی که اینگونه از دست میدهیم فقط و فقط به یک دلیل است؛نداشتن بازیکنی با ویژگی های مجتبی جباری.
اکثر هواداران فکر میکنند که داشتن بازیکنی مثل جباری فقط برای 40 متر روبه جلو تیم و در نهایت ایجاد موقعیتهای گلزنی به کار می آیند.
که البته اشتباه میکنند!بازیکنانی مثل مجتبی در مواقعی که تیم تحت فشار حملات همه جانبه حریفش قرار میگیرد،می تواند با توجه به توانایی های که در حفظ توپ دارند می توانند در کند کردن و از جریان انداختن سرعت بازی هم باعث نفس کشیدن بازیکنان دفاعی تیم بشوند و هم بازیکنان حریف به دلیل آنکه ممکن است در ضد حملات غافلگیر شوند،با گروی بیشتری در حملات تیمشان شرکت میکنند!
موضوعی که امیر قلعه نویی مجددا بصورت غیر مستقیم به آن اشاره کرده و ازنداشتن بازیکنی جهت حفظ توپ و ایجاد موقعیتهای دیگر در 20 دقیقه پایانی زیر پوستی از مدیریت تیم گلایه کرده است!



نظرات شما عزیزان:

nazir
ساعت18:11---18 آبان 1392
وبت قشنگه!!
ایوووووووووول...
وخ کردی به منم بسر...
و منو بلینک وبگو بلینکمت...
منتظرم...
فعلا...زت زیاد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 19 / 8 / 1392برچسب:استقلال,امیر قلعه نویی,نشست خبری,لیگ سیزدهم,هفته پانزدهم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com